بلبرینگ | انواع بلبرینگ | قیمت بلبرینگ

«بلبرینگ» ، «قیمت بلبرینگ»، «انواع بلبرینگ»

بلبرینگ | انواع بلبرینگ | قیمت بلبرینگ

«بلبرینگ» ، «قیمت بلبرینگ»، «انواع بلبرینگ»

بلبرینگ 7000

بلبرینگ 7000 که در دسته های بلبرینگ تماس زاویه ایی قرار میگیرد و در زبان انگلیسی (Angular contact ball bearings) خوانده و نوشته میشود . مشخصات این بلبرینگ اینطور میباشد که عین بلبرینگ 6000 دارای یک ردیف ساچمه گرد و کروی میباشد و دیگر مشخصه این بلبرینگ این است که به صورت کف گرد عمل میکند و اهرم فشار فقط و فقط به صورت عمودی بر روی آن نیرو وارد میکند . در این بلبرینگ در یک طرف آن یک لبه وجود دارد که جلوگیری میکند از بیرون آمدن ساچمه ها و از طرف این لبه بر روی زمین یا سطح مورد مصرف قرار میگیرد یا بهتر بگیم روی کف قرار میگیرد و در طرف دیگر این بلبرینگ لبه ایی وجود ندارد و به راحتی با زدن ضربات معمولی میتوان ساچمه ها را از داخل آن بیرون آورد .

چنگ یا شبکه نگهدارنده ساچمه ها در این بلبرینگ همانند بلبرینگهای دیگه به سه شکل میباشد شبکه آهنی و شبکه برنجی و شبکه فیبری که هر کدام در بازار فروش قیمتهای خواص خودشون رو دارا میباشد و این را بدونید که شبکه فیبری در بازار فروش بلبرینگ قیمت بالاتری نسبت به شبکه برنجی و آهنی دارد و بیشتر مصرف رو شبکه های برنجی دارند چون حد متوسط کارایی را دارا میباشند .

در این شکل با نمونه ایی از بلبرینگ 7000 آشنا خواهید شد :

بلبرینگ 7000
بلبرینگ 7000

یک سری پسوند های فنی وجود دارد که در بازار فروش بلبرینگ خیلی از اهمیت فراوان برخوردار میباشد حتی در قیمت گذاری بلبرینگ تاثیر مستقیم دارد و آن پسوند ها به معنی های مختلف میباشد مثلا پشت به پشت زاویه دار برنج که منظور دو بلبرینگ 7000 را به صورت پشت به پشت به هم میچسبانند که این دو بلبرینگ از جنس برنج میباشد و دیگر اصطلاحات که در داخل کاتالوگهای بلبرینگ خیلی زیاد مشاهده میکنید .

یک سری حروف دیگه هستند که در قیمت گذاری این بلبرینگ تاثیر زیادی دارند همانند حرف B که اگر در اول شماره فنی بلبرینگ 7000 آورده شود به معنی زاویه دار بودن خواص بلبرینگ میباشد و قیمت آن خیلی بالاتر از بلبرینگ 7000 معمولی مییباشد و همین حرف B اگر در آخر شماره بلبرینگ 7000 آورده شود نشانگر این میباشد که ساچمه ها به همراه بوش داخلی آن از داخل بلبرینگ با ضربه و اعمال فشار خارج میشوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.