بلبرینگ | انواع بلبرینگ | قیمت بلبرینگ

«بلبرینگ» ، «قیمت بلبرینگ»، «انواع بلبرینگ»

بلبرینگ | انواع بلبرینگ | قیمت بلبرینگ

«بلبرینگ» ، «قیمت بلبرینگ»، «انواع بلبرینگ»

بلبرینگ SKF و بلبرینگ FAG معروفترین سازندگان بلبرینگ در دنیا

معروفترین سازندگان بلبرینگ در دنیا


در این مقاله با توجه به فراوانی سازندگان بیرینگ در دنیا و با توجه به قدمت تشکیل این سازندگان و با توجه به کمک مهندسین مکانیک و طراحان برای انتخاب بهترین بیرینگ برای رشد صنعت مکانیک یک سری تحقیقات انجام گرفته اتلاش شده است برای کمک به مهندسین مکانیک در انتخاب بیرینگ ها، معرفی اجمالی از برترین سازندگان بیرینگ دنیا، با توجه به تحقیقات صورت گرفته انجام شود.

  1. SKF

SKF

برند SKF شرکت بزرگ و با اصالت در سالهای ۱۹۰۷ با توجه به تحقیقات فراوان توسط  آقای سون وینکوئیست، که از مخترعین بلبرینگهای خود تنظیم نیز هستش در کشور سوئد این شرکت را به ثبت رساند .. این شرکت با توجه به تولیدات بالا و با کیفیت در بیش از 120 کشور دنیا دارای نمایندگیهای بزرگ میباشد و همچنین بیش راز 100 تولید کننده و بالای هزاران شرکت فروش در دنیا را دارا میباشد .


  1. FAG

FAG

مارک یا برند FAG که در سال 1883 میلادی در کشور آلمان با یک فکر کاملا خلاقانه کار خود را آغاز کرد . فردلیک فیشر آلمانی که برای نخستین بار یک دستگاه یا ماشین سنگ را طراحی کرد که مهمترین کار اینن ماشین ساخت و تولید ساچمه های کروی استیل در ابعاد مختلف بود . این امر باعث شد که برند FAG یکی از اولین و پیشگامان تولید بلبرینگ شناخته میشود . امروزه بلبرینگ FAG بعنوان یک برند مطرح در زمینه ساخت صنعت خودرو و هواپیمایی و هوافضا و ماشین آلات از این قبیل شناخته میشود .

منبع : عظیم صنعت



 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.